Snowskate med skida

Meiken

Ny medlem
Snowskate med skida
Testade en sådan idag och tyckte att den var mycket roligare än min utan skida under. Snubbarna som åkte sa att den inte såldes mer så jag undrar om någon av er vet Om dom sälj och i så fall var kan man få tag på dom. Man kan ju alltid tillverka en egen.. men vill ha en snabbt. Så..tror ni att jag kan få tag på en?

Senast ändrad:
Snowskate med skida
kan vara roligt, dock ett rent livsfarligt påfund som det dessutom troligen inte är tillåtet att åka i en skidbacke eftersom det inte finns någon fångrem. Men troligt vis så åker man inte med sånna i skidbackar?

Snowskate med skida
Jag_alskar_skidor:
Dom på junkyard har ingen skida under... de är gjorda helt i plast, har en sådan själv... är ganska lätta att raila med 50-50 då det är spår under men med boardslide har den lätt att glida ifrån...

Snowskate med skida
har faktiskt sett några som åkte i romme med snowskate. fast dom hade fångrem.

Snowskate med skida
Brochan pröva Snowskate under en dag i hovfjället, jippie, men man kunde jallafall hyra dem och självklart satt de fångrem på. Så eftersom dom backarna är godkända och går under slao eller fasen dom heter så borde de väll vara lagligt i sverige jallefall.

Out.

Snowskate med skida
Ja har både en med och en utan skida, den utan skida e ju grymmast om man ska köra lite trick och rails, men den med skida e grymt skön om man bara ska glida omkring i backen och carva sig lite^^

[edit]
Kom på att jag såg en i åre förra året som hade med sig en upp i olympialiften och såg han sen i röda området av störtloppet så det hade väl gått bra ^^

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp