Snowskate

• Trådstartare Trådstartare O_liN
  • Start datum Start datum
O

O_liN

Guest
Snowskate
TjeniXen!!!

Jag bor i dalarna och har en snowskate. sätter 360 å 540 graders snurr, till frågan jag har testat bakåtvolt några gånger. Jag kommer runt, men jag landar inte. KAN NÅGON HJÄLPA MIG!!!!

/johan

Snowskate
nej jag hade nästan snowskate först av alla i sverige. Jag bor ju i rena puder paradiset.

MVH Johan

Snälla jag vill gärna ha hjälp

Snowskate
de e bara flippa... ta gärna en indy så du kommer lättare rund! men du borde prova backflip på snowracer... mkt roligare! :D -weee-

Snowskate
På Extreme TV såg jag en unge, en tvärhand hög och säkert inte äldre än 11-12 år. Hur som helst, han gjorde en backflip på en sån där liten hopfällbar sparkcyckel som alla kids har.

Snowskate
Jag brukar inte tvivla på folk när don säger att dom har gjort trick men..en 540 med SNowskate? menar du 540 shuvit?då tror jag dej

Snowskate
eeeeeh jaha du är 13 år, har vart i canada och tävlat, sätter backflip på snowskate???

fyfan vad du ljuger!

och du påstår att du sätter backflip på en sån dära kickboard??

väx upp!

Snowskate
du ljuger så det luktar.... och nacka ligger väl för fan inte i dalarna, står ju att du bor i nacka på pressen.......

Snowskate
nacka är ett område i dalarna. Det ligger i norra dalarna, kolla i en kartbok jävla nördar

Snowskate
hörre du saltis vi får ta och åka lite nån dag. så kanske du kan lära mig ett och annat. Var i canada var du?
jag har nött rodeo med kickbike hela sommaren men jag har svårt att komma runt ordentligt. Hur gör du?

rock on!

Snowskate
men grabbar!....pojken i fråga vill ju bara ha uppmärksamhet och kompisar...så klart killen sätter 360!....hur går det med bakåtvolten då?....gjort nån dubbel?.....men men..det finns altid mytton som vill ha uppmärksamhet...

>>> saltis.skidor när vart dalarna ett puderparadis?...syftar du på trollskogen i hundfjället så håller ja med dej...lagom hopp lagom lutning lagom mycket snö......

Tillbaka
Topp