Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snurrar mest??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 39911" data-attributes="member: 15091"><p>Jag har också sett Mr. CR (och en till snubbe i slutet av en s-boardfilm som jag inte vet vem det var) snurrat 1440 på skidor. Det har jag dock inte sett någon göra på snowboard, jag har sett 1080 men det är säkert någon som gör 1260 och 1440 också Teoretiskt sett borde det gå att göra även 1620 (4,5 varv) och 1800 (5 varv). För 10 år sedan trodde man ju inte att det skulle gå att snurra 1080 men det visade ju sig att det går, samma sak gäller kanske med 1800. Har man bara ett stort hopp som man flyger långt och högt i och kan snurra som bara f..n så borde det gå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 39911, member: 15091"] Jag har också sett Mr. CR (och en till snubbe i slutet av en s-boardfilm som jag inte vet vem det var) snurrat 1440 på skidor. Det har jag dock inte sett någon göra på snowboard, jag har sett 1080 men det är säkert någon som gör 1260 och 1440 också Teoretiskt sett borde det gå att göra även 1620 (4,5 varv) och 1800 (5 varv). För 10 år sedan trodde man ju inte att det skulle gå att snurra 1080 men det visade ju sig att det går, samma sak gäller kanske med 1800. Har man bara ett stort hopp som man flyger långt och högt i och kan snurra som bara f..n så borde det gå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snurrar mest??
Tillbaka
Topp