snuskigt bra skidfilm?

Hxnna

Ny medlem
snuskigt bra skidfilm?
sitter nu och längar efter skidåkning! någon som kan rekomendera en ruskigt bra skidfilm?! både humoristisk och bra skidåkning...(inte jibb)

Hare!

snuskigt bra skidfilm?
Big mountain alltså?
Hmm Free radicals? var dock länge sen jag såg dessa.
Om det nu endå ska vara jibb så måste jag säga traveling circus.

snuskigt bra skidfilm?
claim är ju bra, mycket big mountain och övrigt puder i den. Om du har otur så kanske du råkar se någon jibb-sekvens i den med, men om du verkligen int evill se så går det ju att spola.

snuskigt bra skidfilm?
hot lunch! (gratis här på freeride) skidåkning när den är som roligast. kvalar in som jibb men om man tror alla som uppskattar en dag i lokala backen med polarna kan uppskatta den. Ska re va freeride så är ju peps del i focused det bästa som gjorts.

snuskigt bra skidfilm?
Är det mycket jibb i tgr under the influence, jag har för mig att det inte är det. Den är rätt bra också vill jag minnas.

snuskigt bra skidfilm?
lost and found av tgr är nog den allra bästa filmen som jag sett, helt sjukt med puder rätt genom hela filmen och musiken är hur skön som helst. Kanske inte den mest humoristiska men helt klar bästa filmen om man är powder addicted.

(allt är mina egna åsikter men lyssna på dom för dom är bäst:))

snuskigt bra skidfilm?
Free Radicals - Satisfaction guaranteed, TGR - The Anomaly, TGR Lost and found, Global Storming. Sen finns ju hur många som helst. Vill man se lite roliga grejer med så är ju de två första free radicals jäkligt sköna. Åker storberg med puckelskidor...:)

snuskigt bra skidfilm?
nja asså jag har sett de flesta filmer iår och the massive var bra men belive var mycket bättre sen så kom road to nowhere som en sjuk överaskning och den var sjukt bra. annars så är turbo den bästa rullen iår, nog snack om saken

Turbo och Road To Nowhere;)

Jibb är det ända som gäller så titta på det;)
hahaha

Senast ändrad:
snuskigt bra skidfilm?
Håller med dom som säger The Massive med Tanner Hall här men jag tycker nästan att den första med honom, Belive, är bättre. Mer åkglädje och känsla. Sedan förstår jag inte dom som tycker om Free Radical - Satisfaction guaranteed. Gillar inte alls dom senare filmerna från Free Radicals. Har köpt på mig alla men tycker nog bäst om dom första.

snuskigt bra skidfilm?
Satisfaction är skön skidåkning och framförallt en ganska skön attityd i tycker jag allt. Men för att ge lite tillägg till listan så är ju Claim en mycket bra film, även den har en ganska skön attityd...

snuskigt bra skidfilm?
Testa att se "Turbo", den är inte de så mycket puder, men den e äckligt bra tycker jag !

snuskigt bra skidfilm?
Believe är filmen som höjer skidsuget. Puder och faceshots mixat med grym musik hela vägen igenom. Massive är bara en väldigt blek uppföljare till denna grymma puderrulle.
IDEA är också ruggit bra, för att inte tala om hela Hunting yeti serien. Finns att ladda ner gratis i HD kvallite på RIP.TV

Tillbaka
Topp