Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Red bull kan du nog glömma iom att de hjälmarna får ju de som är sponsrade av just redbull. Samma med Kexchoklad, det är väl Svenska skidlandslaget som har de..
Redbull hjälm låter bara larvigt om du inte har spons för då e de grymt...köp en giro hjälm för att få bästa komforten...ska du ha en hjälm endast för utseénde köp en sweet men då kostar de därefter...
Helt klart RED Hifi eller Skycap om man inte har hur mycket pengar som helst. har man nu de så ska man självklart köpa en Sweethjälm, de absolut koolaste hjälmarna som finns, och dessutom är de ifrån Trysil.
Sweet,sweet,sweet. INGEN , jag lovar ingen annan hjälm är som sweet. Tro mig , kör man som jag gör så vet man.... Oxå är de grymt, grymt snygga
Simma Lugnt o lycka till
Calle
Skillnaden är väl att om du kraschar med den så får du höpa en ny för full pris.. Det slipper du med Giro och Pro-tec.. Dom har garanti så du betalar typ 300 för en ny... Iaf på giro...Sen är pass formen alltid induviell så prova dig fram.. Huvudsaken är att den sitter skönt...
Stod Pro-Tec! Litet familje foretag (innan de blev uppkopta av Vans) i Hermosa Beach. bra killar som jobbar otroligt hart!
Snyggaste hjalmarna dessutom. Kop Red om du vill se ut som en svamp...
kör m en gammal sliten skatehjälm o har slammat rätt hårt m den några gånger, känns som att den håller å då får man mer pengar över till nå skön resa =)