so far so hood, ris eller ros?

jibbtor

Medlem
godafton mina vänner, såg nyss 4bi9 - so far so hood och har ju lite blandade åsikter.
tycker ärligt det mesta var risigt som attan, men vissa parts var ändå bra!

vad tycker ni? vilka delar/ åkare var bra, hur var musikvalet? var den bättre än förra årets film etc etc?

later

jag tyckte då att den var riktigt bra ja :) lite besviken över henrik harlauts del dock. åkningen var bra men den delen var dryg att kolla på :P

level 1's refresh var ju klart mycke bättre, inte så mycke känsla i den här tyckte jag.. men alla tycker ju olika

Alex_Sverin sa:
jag tyckte då att den var riktigt bra ja :) lite besviken över henrik harlauts del dock. åkningen var bra men den delen var dryg att kolla på :P
håller med henkes del hade jag förväntningar på, tyvärr så höll den inte måtten, hans seg i förra årets var sjukt mycket bättre, både åkning och musik

jibbtor sa:
Alex_Sverin sa:
håller med henkes del hade jag förväntningar på, tyvärr så höll den inte måtten, hans seg i förra årets var sjukt mycket bättre, både åkning och musik
Edollo's del som var tung ju!
House of flying daggers är det omöjligt att klaga på.

F ö. är jag ganska nöjd att jag inte la ut pengar på den här.
4bi9 kan åka men bakom dator är dom värdelösa för att prodcuera långfilmer.
Trodde dom skulle ha bättrat sig till sin 3e film men inte det, alla klipp har olika kvalitet, vitbalans, optiker osv plus att dom ska lägga över en risig effekt på en herremassans klipp. Srsly cmon..

HAH! visst tung åkning, men klippen var ju risiga, varenda j*vla klipp så missade kameramannen huvudet på åkaren, sånt får det att se så B ut=(

håller med Hogizz ang allt i princip

det enda som höll måttet var tom och henk, dock så skulle det behövas nån som kan klippa så att det passar till musiken, såg ju hetsigt ut...

det bästa var väl endå krascherna i bonusen?

peace

den kändes väldigt kort, enda tanken, jag tyckte fan att jeff kiesel hade den bästa parten, stört clean är han. Extra materialet var rätt grymt enligt mig också

har nu lyckats kolla på filmen och den var riktigt dålig, känns som något som Fenox92 kunde ha redigerat.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp