Söker Boende Bad Gastein

MLydebrant

Medlem
Söker Boende Bad Gastein
Hej!
Jag heter Martin, är en kille på 19 år som just nu befinner sig i Bad Gastein men jag skulle verkligen behöva ett boende. Så om någon antingen har en lägenhet den vill hyra ut eller vill hyra ut en del av sin lägenhet eller bara en säng så är jag mycket intresserad! Jag vet att jag inte direkt är den enda som söker boende i BG men jag tänkte att det kan ju vara lönt att ändå lägga upp en liten förfrågan eftersom jag är ensam och därför lätt kan dela boende och hyra med någon :)

vänligen
-m

Söker Boende Bad Gastein
Tjena, hur går det för dig? Vi är två snubbar på 19 år som sitter i samma sits. Hör gärna av dig om det har löst sig för dig och ifall du har någon plats över så kan vi göra detsamma!

// Kolle och Erik

Söker Boende Bad Gastein
Jag kommer skriva på för en lägenhet med 9 sängplatser och kommer då finnas möjlighet att hyra sängplatser eller eventuellt hela rum för 4000 per sängplats i månaden dvs 12000 mellan 8e januari och 8e april

Lägenheten är på 100 kvadrat och har 4 sovrum 2 badrum kök vardagsrum med matsalsdel 2 separata ingångar med stora hallar och även en walking closet

Hör gärna av er till mig på jonatanboquist@gmail.com

Söker Boende Bad Gastein
Hej! Är det någon som har en plats över för en vecka nu i januari? Tänkte dra ner en sväng.
Har säsongat i Bg innan och känner till området ganska bra. Är 25år.
Hör gärna av er

Tillbaka
Topp