Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende för skidsäsong i Italienska alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="backisgabbe" data-source="post: 1334311" data-attributes="member: 191039"><p>Kan inte säga att jag har stenkoll på boende situationen på den sidan om Sella (vet att Val Gardenas hemsidan annonserar ut en del säsongsboenden samt att de flesta får boenden via jobbet) men ska du bo i Val Gardena ska du absolut bo i Selva eller St. Cristina, det ger dig mycket bättre förutsättningar att nå ut till de andra systemen runt Sella. </p><p></p><p>Men är du beredd på att kompromissa lite på afterskin så är Arabba den absolut bästa skidorten i Dolomiti superski. Bäst backar, bäst offpist och bra gemenskap i byn. </p><p>*finns argument för att Corvara är ännu bättre men har inte lyckats hitta några andra skandinaviska säsongare där... men de har dolomiternas bästa afterski på L'Murin och de har ett klättringsgym!!</p><p></p><p>Har du några frågor om dolomiterna hjälper jag gärna till! </p><p></p><p>/Gabbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="backisgabbe, post: 1334311, member: 191039"] Kan inte säga att jag har stenkoll på boende situationen på den sidan om Sella (vet att Val Gardenas hemsidan annonserar ut en del säsongsboenden samt att de flesta får boenden via jobbet) men ska du bo i Val Gardena ska du absolut bo i Selva eller St. Cristina, det ger dig mycket bättre förutsättningar att nå ut till de andra systemen runt Sella. Men är du beredd på att kompromissa lite på afterskin så är Arabba den absolut bästa skidorten i Dolomiti superski. Bäst backar, bäst offpist och bra gemenskap i byn. *finns argument för att Corvara är ännu bättre men har inte lyckats hitta några andra skandinaviska säsongare där... men de har dolomiternas bästa afterski på L'Murin och de har ett klättringsgym!! Har du några frågor om dolomiterna hjälper jag gärna till! /Gabbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende för skidsäsong i Italienska alperna
Tillbaka
Topp