Söker boende i alperna för 1 person.

Aalbin

Ny medlem
Söker boende i alperna för 1 person.
Hallå där. Fick en ny snowboard i present, då jag inte hade någon skidresa inplanerad förän 3 maj har jag bestämt mig för att ta mig till alperna och åka med den i mer högsäsong. Jag önskar åka så snart som möjligt. Skall sälja en basrigg och kan tidigast åka när den är såld, men hoppas innerligt det går så snabbt och smidigt som möjligt, folk kommer och tittar på den i veckan. Ort är av liten betydelse, men det är framförallt friåkning jag är ute efter. Har inte bestämt när jag skall åka hem, har en grej i mitten och en i slutet av mars här hemma, men det finns möjlighet att jag hoppar av en eller båda dessa.
Kortare boende är också av intresse då jag kan försöka lösa mer boende på plats. Önskar bo billigt, men blir gärna presenterad de förslag som finns. Fler råd i hur man snabbt och smidigt hittar boende för en person mottages tacksamt. Jag är 26 år gammal, ser själv inga problem i att bo med yngre, äldre eller av motsatt kön som mig själv. Ser ingen omöjlighet i att sova på en madrass på ett golv hos någon, och det är heller inte den enda lösning jag söker.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp