Söker boende i alperna! Nån med plats för 2 till

iZzE

Ny medlem
Hej!

Två killar på 23 bast som ska ner till Österrike/Frankrike och säsonga, vilken ort är inte bestämt än men vi är öppna för förslag. Prio ett är skidåkningen men visst kan man festa till ibland också.

Har ni några lediga platser eller har nåt på gång? Vill gå ihop ett gäng så är vi på!
Vi är från huvudstaden men vi kan åka lagg ändå! Vi bidrar med Xbox 360 samt laptop :)

Msn: izze_f@hotmail.com
hvenstrom@hotmail.com

\Isak och Johan

Tjena.
Har inget boende åt er, men är själv i samma sits. Vi kanske skulle ta och slå våra påsar ihop och ordna nåt?
Har bla sett annonser här på sajten om lägenheter i Chamonix till hyfsade priser.
Är också från Sthlm, 26 år och verkar vara ute efter samma sak som er, dvs främst skidåkning, men även lite kalas ibland.
/
Micke

Tjaa!
Jag är en kille på 20 år som skulle vilja vara i chamonix 1-2 månader.
Har inga polare som delar mitt intresse för skidåkning så jag är mycket intresserad av att dra ihop någonting.

Jag har hittat ett par lägenheter för fyra personser men vet inte vad hyran är.
Hör av er om ni är intresserade.

MVH Daniel

Om det skiter sig, så häng med mig ner i vannen som går från sthlm 20e dec. Finns massor av boenden på plats där nere.. bara och shoppa runt.

Jag kan tyvärr inte ordna något permanent boende men kan fixa för de tre första veckorna att bo medans ni letar lägenhet.

Edit: det går såklart bra att åka med i bilen även om ni hittar boende på egen hand också..

Senast ändrad:
Vi har ett stort kollektiv 10 minuter utanför St.Anton, maila eller ring om du är sugen!

+436644881650

anton_targa@hotmail.com

vi är so far 6 killpolare från Östersund, vissa ska jobba, andra njuta! :D

har du polare är dom hjärtligt välkommna!

wurstwagen.blogg.se om du vill se lite av oss :)

En stort hus med 2 badrum, badkar, kök, tvrum m.m.

Hyra blir 3 tusen om vi är 10 st. Bara att höra av sig! Billigare desto fler vi är.

WurstWagen sa:
Vi har ett stort kollektiv 10 minuter utanför St.Anton, maila eller ring om du är sugen!

+436644881650

anton_targa@hotmail.com

vi är so far 6 killpolare från Östersund, vissa ska jobba, andra njuta! :D

har du polare är dom hjärtligt välkommna!

wurstwagen.blogg.se om du vill se lite av oss :)

En stort hus med 2 badrum, badkar, kök, tvrum m.m.

Hyra blir 3 tusen om vi är 10 st. Bara att höra av sig! Billigare desto fler vi är.
Hur länge stannar ni?

Vi har två platser i en nyrenoverad lägenhet i centrala Chamonix. Ca 18000 kr för hela säsongen. Fortfarande intresserade?

Nu bor vi 3 tjejer och 3 killar men jag och en till av tjejerna har fått ett annat erbjudande om boende. Skidåkningen är precis som ni säger viktigast men fest hör ju också till säsongen :)

Maila eller ring.
+33 612239254
hannahlarqvist@hotmail.com

Men vi har boende redan..läs tråden innan du skriver...hur fan stänger man ner en tråd?!

Boende bokat, betalt samt fullbemannat!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp