Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja ja e en snubbe på 21 som söker boende i Chamonix eller Verbier.
Under perioden jan till mars.. Tänkte kolla om det e nån som e sugen på att hyra ut en plats till mig.
Sitter i samma båt ser jag.... hittar du nått i cham som du behöver nån att dela med så hör av dig.. har en minibuss där nere men de blir ju så jävla kallt...