Söker Boende i Alperna
Tjenare! Jag är mentalt påväg ner till alperna för en go säsong men en liten detalj försvårar det hela en aning. Jag har en påtaglig brist på sovplats och hur charmigt det än är att sova under bar himmel får jag inte plats med tillräckligt många sovsäckar i väskan. Så istället vänder jag mig till freerides alla säsongare: Har någon en plats över i sin lägenhet så är jag beredd att stå för kolektiv matlagning i en vecka för att få hyra en säng (jag är en jävligt ok soppkock) och sjunga godnattvisor varje kväll under samma period (jag kan Trollmors Visa, (Byssan Lull kan övas in))
Vad gäller ort är jag lite inne på Engelberg och Champoluc men jag är glad vartfan än jag får ta vägen. Bra att veta är att jag åker ner främst för att åka skidor även om jag förståss tycker om öl och att jag kommer behöva jobba en hel del. Så om någon har en någorlunda mjuk, någorlunda 180 cm lång, på något sätt lik en madrass över så släng iväg ett PM eller kommunicera på valfritt sätt med mig.
Allt Gott
Teo Bille
Ps. Omfattning av den kollektiva matlagning-och-godnattvisesjugnings-perioden är förhandlingsbar. Ds.
Vad gäller ort är jag lite inne på Engelberg och Champoluc men jag är glad vartfan än jag får ta vägen. Bra att veta är att jag åker ner främst för att åka skidor även om jag förståss tycker om öl och att jag kommer behöva jobba en hel del. Så om någon har en någorlunda mjuk, någorlunda 180 cm lång, på något sätt lik en madrass över så släng iväg ett PM eller kommunicera på valfritt sätt med mig.
Allt Gott
Teo Bille
Ps. Omfattning av den kollektiva matlagning-och-godnattvisesjugnings-perioden är förhandlingsbar. Ds.