Bingan Ny medlem 2004-08-27 Söker boende i Chamonix #1 Hallå!!! E det nån som har stjärterum i chamonix??? Det hade varit underbart om nån har en plats över i en lägenhet! Ha det godis!
Hallå!!! E det nån som har stjärterum i chamonix??? Det hade varit underbart om nån har en plats över i en lägenhet! Ha det godis!
Dave_Spruce Medlem 2004-08-27 Söker boende i Chamonix #2 Fan har du hittat hit till denna plats av misär och förfall Bengtsson? Salt...