Söker boende i Fernie

Prosody

Ny medlem
Söker boende i Fernie
Halloj! Vi är två grabbar som bor på Samesune i Fernie.
Vi tycker det är lite för dyrt då vi betalar runt $600 i månaden.

Så det vi undrar är om ni kanske har något annat alternativ att erbjuda?
Vi är inte speciellt kräsna, rumsrena och har inte så mycket emot om det är ett ställe det inte festas på.

Tacksam för svar.

//Björn och Carl

Söker boende i Fernie
Kika med alla de olika mäklarna som finns i Fernie, det var så vi fick tag i vårat boende förra året.

Såg på Resedagboken att det var ett svenskt gäng som hadde samma lägenhet som oss :)

Söker boende i Fernie
600 ar val inte sa farligt val? bet 1255 for 64dagar har pa raging elk o tyckte det va bra pris.. iofs jamfor ja med det ja bet i StAnton och det va nat likn men hade inte kok o sant

Söker boende i Fernie
Njaa, det är inte så jätte dyrt, men jag vet att det finns billigare, jag är inte så jätte pepp på tanken att måsta jobba på puderdagar. Vilket kan komma att bli fallet om jag bor kvar här. :S

Sen är det också skönt att kunna ha något mer "eget", att bo på Hostel är otroligt roligt. Men när det blir fullt i "dorm-room":et kan det bli lite för mycket.

Jag har kollat runt med några mäklare, men det är bara "lyx-varianter" på lägenheter kvar. Då kostar dom tyvärr därefter.
Men tack för tipset!

Jag har förövrigt tänkt köpa ett par "Line Mothership Titanuim", är det någon som har en uppfattning om dessa, positivt/negativt.

//Björn

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp