S spatte Ny medlem 2007-12-06 Söker boende i St Anton #1 Hej jag undrar om det är någon som har plats för en person från ca 14dec till början av januari ev. längre /Patrik
Hej jag undrar om det är någon som har plats för en person från ca 14dec till början av januari ev. längre /Patrik
Anton2 Ny medlem 2007-12-07 Söker boende i St Anton #2 Tjaaaa!! Vi är 2 tjejer som sitter i samma sits som du....vi sticker ner den 13:e dec. men inget boende än =(. Kanske kan styra upp nått tillsammans? /Camilla o Carro
Tjaaaa!! Vi är 2 tjejer som sitter i samma sits som du....vi sticker ner den 13:e dec. men inget boende än =(. Kanske kan styra upp nått tillsammans? /Camilla o Carro