Söker boende i Valdisere 09/10

G_johannesson

Ny medlem
Tja
jag och min kompis söker någon/ några att dela lägenhet med i valdi kommande säsong,
vi är 2 normala killar på 20 år, social och allt det där ,bla bla bla

Intresserad?

Hejsan! Tänkte oxå tillbringa säsongen i Val d'Isère:). Har mest letat jobb där boende ingår, men är dock inte så lätt att hitta härifrån Sverige. Tkr därför att dt hade vart kanon att dela lägenhet med några andra softa människor! Är en tjej på 19 från Göteborg och åker ner solo.

Har ni hittat ngn lägenhet eller är ni på jakt efter en?

/Linn

tja vi har kollat runt lite på lite olika lägenheter men vi behöver vara någon/några fler för att pengarna ska gå ihop känns det som :)
man bör ju vara typ minst 3 pers , då blir det ju lättare och billigare , beroende på vad man vill ha :)
vore kanon om du vill hänga på, har du hittat något speciellt i lägenhetsväg där nere`?

Jag och en kompis är sugna på att dra ner så vi delar gärna boende med några andra, vi är två sköna 25 åringar! Hör av er om ni är intresserade..

go tjej från gbg som är sugen på att dela boende när någon väl hittar något ! :)

Tjenare!
Är en kille på 19 från Varberg, tänkt drat ner med en polare men han banga nu så behöver nånstans att bo. Måste bara komma iväg. Säg till om ni behöver en till person!

Tillbaka
Topp