_Lisa_
Medlem
Söker boende i Verbier ca Dec-06 till Maj-07
Jag planerar att åka ner till Verbier i vinter för att jobba och åka snowboard/ skidor. Har jobbat där tre vintrar och en sommar (senast 2002) så jag känner till området väl, både byn och bergen och dalarna runt omkring. Kommer antagligen att jobba på hotell, och får troligen boende genom jobbet, men vill gärna ha något annat boende så att jag inte blir så låst om jag inte trivs med jobbet. Har mycket kontakter bland bybor och skibums så jag kan vara bra att ha för att skaffa kompisar och hitta lössnö, och kanske också jobb.
Van snowboard och skidåkare sedan barnsben, uppvuxen i Tänndalen, och har som sagt säsongat i Verbier i flera år, samt även säsongat en vinter i Saalbach. Knäproblem har dock gjort att jag tvingats hålla mig i sverige i några år, men nu längtar jag tillbaka till Verbier och hoppas att knäna orkar med! Pratar både engelska, franska och Tyska. Är tjej och 26år gammal. Inte intresserad av vilt festande och att leka "svensk-koloni" utan söker vettiga mäniskor att dela lägenhet med, som har lite öppet sinne och inte är rädda för att "beblanda sig med resten av världen". Med lavinkunskap, "bergsvett" och hjärna tack, gärna över 18år gamla.
Kontakta mig gärna på mail eller via Freeride. Har du inget boende och åker själv kanske vi kan slå oss ihop och leta tillsammans.
Lisa Mörtberg
lisa.mortberg@gmail.com
Kontakta mig gärna på mail eller via Freeride. Har du inget boende och åker själv kanske vi kan slå oss ihop och leta tillsammans.
Lisa Mörtberg
lisa.mortberg@gmail.com