Söker Boende i Verbier

Malin_j

Ny medlem
Söker Boende i Verbier
Hej!

Vi är två skidtokiga tjejer på 20 år som kommer åka ner till Verbier i slutet av Januari.

Vi letar efter en lägenhet/stuga eller folk att dela med under resten av säsongen.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp