M Malin_j Ny medlem 2008-12-02 Söker Boende i Verbier #1 Hej! Vi är två skidtokiga tjejer på 20 år som kommer åka ner till Verbier i slutet av Januari. Vi letar efter en lägenhet/stuga eller folk att dela med under resten av säsongen.
Hej! Vi är två skidtokiga tjejer på 20 år som kommer åka ner till Verbier i slutet av Januari. Vi letar efter en lägenhet/stuga eller folk att dela med under resten av säsongen.