Söker boende o kompisar säsong 2011/2012 österrike

jonnie_k

Medlem
Tjena! Jag heter Jonnie Katisko är 21 år gammal och bor i gävle. Jag tänkte köra en säsong i Österrike (öppen för förslag/Länder/Städer).
Jag får inte med någon polare hemmifrån så söker nu ett schyst sällskap att åka med (tjejer/killar).
Jag är en väldigt posetiv,lättsam kille som älskar att åka skidor sen blir det självklart lite fest också,var i St Anton förra året och gillar det starkt men som sagt är öppen för förslag.

Skulle ert sällskap vara intreserad så hör av er så kan vi försöka samarbeta oss ihop ett boende.

Hoppas på svar:)

Hej Jonnie!

Kom till St Anton! Där är du aldrig ensam. Åker också ner ensam i år. Åkte ner med 7 polare förra året men du kommer lära känna hur många som helst så du behöver inte oroa dig :)
Jag har fixat boende i St Anton med om du får för dig att åka dit finns det platser kvar!

Peace

Amanda

okej tack för tipset , okej vet du hur det ser ut med jobbmöjligheterna i st anton tänkte söka på plats när ska man åka ner ? /jonnie

åker du ner hyfsat tidigt är det inga problem att få jobb. Mellan 1 dec- 15 dec oftast inga problem. Men det finns även jobb senare med men man får leta lite hårdare. Det finns en gammal bummare som skrivit en Superbra presentation om ALLT man behöver veta i St Anton.
Länkar den!

Peace

okej kanon tack så mycket för hjälpen :) ska kolla efter boende direkt :) så kanske vi ses i vinter ,hade bra //jonnie

Hey

Det verkar som om även jag hamnar i St.Anton i vinter. Letar också efter boende och sällskap att åka med.
Hade vart skitkul att dra ihop tillsammans och åka.
Och om ni hade varit taggade på att bo tillsammans hade det varit toppen?

Skulle Jonnie och Amanda vara intresserade av att ha en tredje i sällskapet?

//Majk

Hejsan

Jag drar också ner ensam till Anton i början av december, hade varit kul att åka några svängar tillsammans! :)

Kommer jobba som skidlärare på Arlberg skischool, titta in och säg hej om ni har vägarna förbi!

Martin

HEJ :D Jag har inte bestämmt mig än vart jag ska bege mig med det star mellan BG eller St.Anton. Skulle vara sjukt kul att fixa boende ihop med nagra, sa säg till , är öppen för förslag :)!

Tjenare!

Jag är en ensam kille på 19 år som letar efter några säsongare att dela boende med i St. Anton. Jag är nere i St. Anton nu och letar efter socialt folk!
Hör gärna av er, är öppen för förslag!

Sebastian_Kavleskog@hotmail.com
+46 76 71 47 398

Tack

Tillbaka
Topp