Söker boende!!

freeride81

Ny medlem
Söker boende!!
Tjena!! jag har fått jobb i Åre som liftbiträde och jag söker bostad!!!! Kan bo vart som helst! är en trevlig kille som inte har svårt för att träffa nya kompisar.
Hoppas någon kan hjälpa det blir min första gång o jag vill inte mista denna chans!!

Så maila gärna mig på freeride81@spray.se

Jag heter Daniel Hemgren bor i Gävle

Söker boende!!
Trevligt!!! gör du det!! det visste jag inte=)

Kolla bara om det fanns boende men tydligen så ska folk bara dryga hela tiden!!
Det var ju värt ett försök tycker ja!!!

Söker boende!!
Att hitta boende nu i Åre är ruskigt svårt. Dels progrunt av alla lägenheter tog slut i Juni..

Tips är att om du har bil kolla i Duved och områderna runt om för jävla trist men kanske.. annars försök leta reda på någon som känner någon som kanske känner någon som har boende och kvarta där på golvet.... har du pratat med åreAB om deras lgh om du kan få bo med några där...

Tråkigt men sant..

Själv så bodde jag med 6 polare i ett hus på 180 kv ifjol. jävligt skoj men de såg ut som en knarkar kvart...

Kör hårt.. missa inte chansen..

Söker boende!!
Förra året pratade åreab om att "åh visst tills nästa vinter kommer det finnas personalbostäder". Men det verkar som om de inte har gjort det till denna vinner heller. Riktigt dålig stil av åreab eftersom de vet av alla föregående år hur jävla svårt det är med boende i åre.
Förra året letade jag från aug. till nov.tillsist hamnade jag i tege.

Ge inte upp, du hittar nagot till slut. Men prata med Å.R.E AB !!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp