Söker du boende i Whistler from 1 Nov?

Sssch

Ny medlem
Hej!

Det verkar vara väldigt många som letar efter boende i Whistler men inte så många som letar efter några att fylla sitt boende med. Det är dock i inte så lätt att hyra något boende om man åker ensam så jag föreslår att vi skulle kanske kunna prata ihop oss och hyra något tillsammans. Det är ju jätteroligt att bo flera ihop i något större ställe med rimlig prisklass så att man kan lära känna flera nya människor och hitta på massa kul ihop.
Är det någon som är intresserade av att slå ihop sig så hör gärna av er!

Själv är jag en glad tjej på 21 år som älskar att resa och hitta på roliga grejer. Har aldrig sesångat förut men verkligen älskar att åka skidor. Tänkte att åka ner så att jag är där senast 1 Nov och stannar ca till 1 April. Hör jättegärna av er om ni känner er träffade! Annrs ses vi väl i Whistler!

Sara

Vi är två 20 grabbar som också söker boende hör gärna av dig om du finner nått och behöver fler folk 604 906 1608 / Gustaf

Ytterligare en person som söker boende. Kommer till Whistler den 2:e januari
Calle
cgunckel@kth.se

Hey, även jag har under året varit inne att åka till whistler denna säsong, flertalet olika faktorer har gjort så det inte blivit så.
Nu har det däremot svängt på så vis att det åter är möjligt, så finns det något boende med en plats över är jag helt på!
Är en grabb född -88, har under året som gått gjort lumpen, så kan ta hand om mig, ingen junkie ;)

Har visum färdigt, redo att åka, bara att boka flyg.
Som sagt, finns det någon plats över så hör av er!
Nås på:
MSN: oscar.brodefors@telia.com
finns även på facebook, så skriv till mig där eller här för telefon.
MvH Oscar Brodefors

Snödjup

Tillbaka
Topp