Dundret0970
Aktiv medlem
Söker efter en svart jacka..
Jag söker efter en schysst svart jacka till skidsäsongen..nåra tips på onlinebutiker som har sortiment inne....??
Och dyrtNiclasK sa:du får nog vänta tills i höst, eller hålla utkik på hemsidan![]()
hehe okej men det är ju cleant;9
Det låter dyrt att ha inbyggda högtalare i jackanAspebo sa:är salomon dyrt...vad ligger jackan p åtror du)?
Äh jag vet inteE_Rockner sa:Det låter dyrt att ha inbyggda högtalare i jackanAspebo sa:är salomon dyrt...vad ligger jackan p åtror du)?
HAHA ok!Aspebo sa:inte fan köper jag en beggad
Nej, dom samarbetar med burtonAspebo sa:vadå...???gör apple jackor nu för tiden eller???+
Nope, eller inte den jag menade. Det var bara en helt vanlig jacka, ingen burtonjacka. Den va iofs vit, så inget för dig. (;E_Rockner sa:Nej, dom samarbetar med burtonAspebo sa:vadå...???gör apple jackor nu för tiden eller???+
Du menar att apple tillverkar jackorViktoria-L sa:Nope, eller inte den jag menade. Det var bara en helt vanlig jacka, ingen burtonjacka. Den va iofs vit, så inget för dig. (;E_Rockner sa:Nej, dom samarbetar med burtonAspebo sa:vadå...???gör apple jackor nu för tiden eller???+