Söker en Jävligt Shysst / Ärlig Person ( Sälen Bo

oDdma

Ny medlem
Tjenare!

har tänkt att åka upp till tandådalen med 5 polare.

Mamma ringde och skulle boka så säger dom att man måste vara 23 år för att bo där även med föräldrars tillstånd..

Så undrar om de finns någon chans att någon från sälen kan hämta ut nyckeln åt oss till stugan..
Självklart kan ni få betalt men det skulle vara SÅ jvl snällt ..
Vi är 17 fyller 18 (09)

Snälla hjälp mig........

blir man inte ansvarig för allt om man är den som är över 23 då? För jag skulle inte vilja hämta ut en nyckel till en stuga, släppa lös 5 galna 17åringar i den och sen få skulden för att den är nedbränd:P

nej men lycka till iaf!

Det bästa är ändå rubriken. Jag får i alla fall svårt att få ihop den ni söker i rubriken med den ni söker i texten.

Men som Hyllengren skriver, lycka till i alla fall!

nej...bokar på min mamma typ ,, och att ni är i samma sällskap bara att du hämtar nyckel

men det är inte så, ring till skistar! dom vill bara ha en 20 åring brukar det vara under vekorna 7-9 det svaret fick jag när jag boka i trysil och vi är 21 stycken varav 1 är 20 på två stugor!!! testa och ring!

poontuns sa:
men det är inte så, ring till skistar! dom vill bara ha en 20 åring brukar det vara under vekorna 7-9 det svaret fick jag när jag boka i trysil och vi är 21 stycken varav 1 är 20 på två stugor!!! testa och ring!
Skulle inte ens spela någon roll för dessa herrar om det vore 18års gräns. De är 17. ?

Tillbaka
Topp