Söker folk att åka skidor med

wisher

Medlem
Tjenare tänkte kolla om någon är sugen på att åka skidor i vinter. Har en umgängeskrets där intresset är lågt i vinter så vore roligt och haka på nån/några och åka. Kan tänka mig både inom sveriges gränser och även utomlands så har ni några roliga förslag så hör av er :) kanske någon som är sugen på kittelfjälls öppningshelg?

Tjena! Jag sitter i ungefär samma båt. Jag är sugen på att åka till alperna, vet inte riktigt var men var som hälst där det finns snö och berg låter alldeles utmärkt för mig. Du kan la slänga iväg nått till min E-mail så kan vi bolla lite!
Teodor.bille@gmail.com

Jag är också interesserad, har kompisar som hoppat av att säsonga och nu står jag här ensam!
Är på varsom helst sålänge det blir go skidåkning!

tja, Jag bor nu i val d'isere för säsongen och det snöar stört mkt nu. vi kan hyra ut en/två sängplatser, om ni väljer att åka hit. har en lägenhet på 45kvm där det nu bor 5 andra skidsugna :)

Är lite i samma sits med massa kanske svar från många skidkompisar, suget för stora berg och puder är kanske starkast hos mig... Jag är lärare så jag kan egentligen bara åka vecka 9 och 14 men är man lite smart (och antagligen lämnar sverige) går det ju hitta prisvärt då med. Maila mig på ihs1707@stud.ihs.se om ni vill åka nåt de veckorna.

Jag fick just en plats i en lägenhet i chamonix via insted. Är ni sugna så gör som jag och dra ner ensamma, man hittar ju folk att åka med väl nere. Hör av er om ni nappar så kan vi dra tillsammans

Tillbaka
Topp