Söker folk till lägenhet i Tignes

blizzy

Ny medlem
Hallå!
Någon som är sugen på en säsong i Tignes i vinter?
Jag sitter inne med en lägenhet i centrala Tinges (så centralt man kan komma) och behöver 1 person till.
Lägenheten är på 25kvm (normalstorlek där nere) o har kyl, frys, TV, tvättmaskin (!) o balkong ut mot huvudgatan och utsikt mot backarna. Finns även tillgång till trådlöst internet.
Den ligger mitt i smeten med 1min till mataffär och mindre än 1 min till liftarna (man kan åka skidor direkt till o från huset).
Bodde där förra året o då var den är superfräsh o det har även gjorts en del nyrenoveringar (t.ex. bytt golv) under sommarn.
Bodde 4 där förra året men blev lite trångt så 3 totalt är perfekt. Hyran är på 7000euro totalt o blir då 2300euro per person för säsongen 1 dec - 8 maj (då liftarna slutar gå).

Intresserad?
Skicka fr-mejl eller mejla martin@jiro.se så kan ni få se bilder.

-Martin

Senast ändrad:
Hejsan.
Jag och en kompis funderade på att åka till Val d'isere men det går kanske lika bra med tignes. Men vi har bara tänkt vara borta i fyra veckor, v.11-14. Förstår att du väl vill ha nån som bor där hela säsången men annars är vi väldigt intresserade!

Jenny

Hej martin!!
Jag, Johanna fran sveriget, och min pojkvan JS fran quebec letar mojligheter att gora en sasong i alperna. Vi har varit i Whistler BC i tre ar men vill se ngt nytt! Vi kommer va dar hela sasongen pretty much fran dec till slutet av april! Sa om du har lust att dela med tva skibums sa hor av dej!!
johanna_flygt@hotmail.com

Söker nu bara en person till, någon som är intresserad? Mejla eller fr-mejla för bilder o mer info!

hej!
jag är en 19årig tjej från skåne som bor i sthlm nu och säsongade i chamonix förra vintern. är lite sugen på att dra igen, söker du fortfarande folk?
MVH
Thomasine

Tillbaka
Topp