Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
SÖKER FULL ROCKER SKIDOR? Vilka ska jag ha???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1240481" data-attributes="member: 41231"><p>Jag är inne på mitt 2a par Armada JJ, kör zero modellen så det går att hika lite lättare. Kan verkligen rekommendera de. Lättåkt rolig skida med bra carv i pisten. De heter ARV jj nu för tiden men fortfarande de roligaste puder skidorna jag haft. Jag kör 191 de känns som 175(inte för att de fladdrar eller är ostabila utan för att de är lättmanövrerade). </p><p>Går säkert att hitta till ett överkomligt pris eftersom du i princip kan köpa en 1,2,3 kanske till och med 4 år gammal model då modellen typ är den samma fortfarande.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://shop.armadaskis.com/en-se/products/arv-116-jj-ul-ra0251.html[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1240481, member: 41231"] Jag är inne på mitt 2a par Armada JJ, kör zero modellen så det går att hika lite lättare. Kan verkligen rekommendera de. Lättåkt rolig skida med bra carv i pisten. De heter ARV jj nu för tiden men fortfarande de roligaste puder skidorna jag haft. Jag kör 191 de känns som 175(inte för att de fladdrar eller är ostabila utan för att de är lättmanövrerade). Går säkert att hitta till ett överkomligt pris eftersom du i princip kan köpa en 1,2,3 kanske till och med 4 år gammal model då modellen typ är den samma fortfarande. [URL unfurl="true"]https://shop.armadaskis.com/en-se/products/arv-116-jj-ul-ra0251.html[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
SÖKER FULL ROCKER SKIDOR? Vilka ska jag ha???
Tillbaka
Topp