Söker Head Edge Next 85

Söker Head Edge Next 85
Jag har hela mitt liv haft problem med att hitta pjäxor som funkar bra på mina fötter. Varje år lider jag i backen pga nerver i kläm, domningar, smärta och förfrusna tår. Så plötsligt förra året hittade jag det perfekta paret på uthyrningen i Sälen, ett par Head Edge Next 85 strl 25,5. Jag försökte då köpa loss dem från uthyrningen men de vägrade. Sedan dess har jag letat med ljus och lykta efter ett par, men inte lyckats hitta några. Är det någon här som känner till var man skulle kunna få tag i ett par?

Söker Head Edge Next 85
Om du istället går till en professionell bootfitter så ska du se att de säkert kommer kunna fixa ett par pjäxor som funkar. Kan rekommendera Åre skidsport. Gör det på plats i en skidort så du kan justera under tiden du åker. Finns inget bättre alternativ, pjäxor är den viktigaste investeringen du kan göra.

Söker Head Edge Next 85
Jag har gjort det och betalat massor med pengar och det blev inte bra. Klämmer på en nerv när jag åker så fötterna domnar. Kan inte använda pjäxorna.

Söker Head Edge Next 85
Jag har gjort det och betalat massor med pengar och det blev inte bra. Klämmer på en nerv när jag åker så fötterna domnar. Kan inte använda pjäxorna.

Vart gick du?
Hos de flesta seriösa bootfitters, som exempelvis Åre Skidsport m.fl., så ingår justeringar till dess att pjäxorna fungerar i priset.

Tänk också på att det var just det paret med sin unika historia av fötter som kört in dem under X tidigare veckor som fungerade för dig. Det är inte givet att ett annat par av samma modell kommer att fungera för dig.

Söker Head Edge Next 85
Undrar om dom har uppdaterat dom Advant Edge 85 från Next Edge 85?
Finns en modell Next Edge XP med flex 65

Tillbaka
Topp