Söker Jibbers i Östersund för fotografering.

raskolnikov

Ny medlem
Hej.
Jag håller på att göra ett bildreportage om första snön. Tyvärr kommer nog inte snön ligga mycket längre än någon enstaka dag till. Och jag har deadline 24nov. Finns det några som kan köra framför min kamera i morgon?
Spana in min hemsida för att få en bild av mig som fotograf www.bildochord.se klicka på portfolio.

Ring om ni är på: 070-3542966

thjoggt clean bild! BMX, SKATEPOOLEN I MARSEILLE (sida 2 på Action)!
Galet snygg ! Creds to ya fo' sho' !

Senast ändrad:
kom ner till sthlm o ta med dig snö så är jag på.

glid förbi estet vinterakrobatik på PC skolan i Östersund så får du nog med dig ett par villiga pojkar ;)

raskolnikov sa:
Rådhustrappen i morgon vid 11?
Ring om ni är på!:
070-3542966
dom körde där i helgen, hade jag haft skidor hade jag kunnat försöka e ingen railare men man måste ju lära sig, sen var tiden lite kazz i vilket fall, för frejj måste va med han är en talang;) o han kan nog inte 11 iaf, (går på samma skola) men ändra tiden till efter skol slut så kan man komma o kolla iaf lr nåt. plus att du får nog fler då. skulle jag tro,
okej hur många fattar något av vad ja skrev?

Jag söker folk som kan hålla stilen på ett rail. Ljusa, färgglada kläder, jag är flexibel med tiderna om det finns åkare som är på.

raskolnikov sa:
Jag söker folk som kan hålla stilen på ett rail. Ljusa, färgglada kläder, jag är flexibel med tiderna om det finns åkare som är på.
tjena, "jag söker folk som kan hålla stilen på ett rail. Ljusa, färgglada kläder,"

fan ja stämmer in på alla kreterier:D
aa precis, både jag och frej går i skolan till typ 2-3 så efter det tack!

det skulle funka skitbra på onsdag då slutar jag tidigt och det ska bli 0-2 grader och sol!!!

tack på förhand /max

Som planerna verkar så blir det av idag (tisdag) framåt tidig eftermiddag säg kanske 2-3-tiden, mitt nummer står ovan, ring mig ni som är seriöst intresserade.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp