Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker med ljus och lykta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1071162" data-attributes="member: 12152"><p>Låter som att det skulle gå att lösa relativt enkelt genom att ta en tur runt i lite sportaffärer och kolla i reahyllan. Förslagsvis då med kompisen i släptåg så att han kan testa igenom lite olika modeller. Att köpa pjux till sig själv i blindo är svårt. Att göra det till en kompis känns som en omöjlighet. </p><p></p><p>Kan kompisen hantera lite råare pjuck har jag ett Atomicskal i 26,5 som du kan få gratis mot fraktkostnad. Utan innerskor alltså. Flex 150 enligt Atomic, men känns snarare som 170, dvs riktiga raceplugs. Jag köpte dom för att jag gillade innerskon, men har aldrig använt skalet. Så långt från en komfortsko det går att komma, men om han har racingbakgrund blir det en prestandadojja till ytterst lite pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1071162, member: 12152"] Låter som att det skulle gå att lösa relativt enkelt genom att ta en tur runt i lite sportaffärer och kolla i reahyllan. Förslagsvis då med kompisen i släptåg så att han kan testa igenom lite olika modeller. Att köpa pjux till sig själv i blindo är svårt. Att göra det till en kompis känns som en omöjlighet. Kan kompisen hantera lite råare pjuck har jag ett Atomicskal i 26,5 som du kan få gratis mot fraktkostnad. Utan innerskor alltså. Flex 150 enligt Atomic, men känns snarare som 170, dvs riktiga raceplugs. Jag köpte dom för att jag gillade innerskon, men har aldrig använt skalet. Så långt från en komfortsko det går att komma, men om han har racingbakgrund blir det en prestandadojja till ytterst lite pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker med ljus och lykta!
Tillbaka
Topp