Söker med ljus och lykta!

OEngstrand

Ny medlem
Söker ett par pjäxor åt en vän! (MÅSTE KÖPAS FÖRE 25/2) Storlek 26.5, inte under 100 flex och gärna Atomic eller Nordica. Priset bör vara runt 1500 men han kan lägga några hundralappar extra! Har du några som står och tar plats eller vet av någon som har? Släng iväg ett pm eller skriv här.

Mvh Oskar

OEngstrand sa:
Söker ett par pjäxor åt en vän! (MÅSTE KÖPAS FÖRE 25/2) Storlek 26.5, inte under 100 flex och gärna Atomic eller Nordica. Priset bör vara runt 1500 men han kan lägga några hundralappar extra! Har du några som står och tar plats eller vet av någon som har? Släng iväg ett pm eller skriv här.

Mvh Oskar
Låter som att det skulle gå att lösa relativt enkelt genom att ta en tur runt i lite sportaffärer och kolla i reahyllan. Förslagsvis då med kompisen i släptåg så att han kan testa igenom lite olika modeller. Att köpa pjux till sig själv i blindo är svårt. Att göra det till en kompis känns som en omöjlighet.

Kan kompisen hantera lite råare pjuck har jag ett Atomicskal i 26,5 som du kan få gratis mot fraktkostnad. Utan innerskor alltså. Flex 150 enligt Atomic, men känns snarare som 170, dvs riktiga raceplugs. Jag köpte dom för att jag gillade innerskon, men har aldrig använt skalet. Så långt från en komfortsko det går att komma, men om han har racingbakgrund blir det en prestandadojja till ytterst lite pengar.

Tillbaka
Topp