F freejibb Ny medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #1 tja söker en snubbe som är bra på att göra headers ! Om du är bra och shysst o vill hjälpa skriv till mig tack! la nog in inlägget på fel tråd tror ja^^ Senast ändrad: 2010-12-10
tja söker en snubbe som är bra på att göra headers ! Om du är bra och shysst o vill hjälpa skriv till mig tack! la nog in inlägget på fel tråd tror ja^^
magnusericsson Ny medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #2 Headers, i vilket sammanhang?
F freejibb Ny medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #4 till en hemsida. http://www.teamexclusive.egaming.nu/ där du kan kika lite :P
halfwaycrook Medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #5 blogg antar jag, men utveckla och framförallt.. snygga till din rubrik
F freejibb Ny medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #6 mått 800på bredd. 300 på höjd. !
MedlemJapaner Aktiv medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #7 Söker någon som kan lära denna unge man att använda versaler och gemener på rätt sätt.
F fille044 Medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #8 har du gjort hela den kan du väl fan göra en head ?!
thwi Medlem 2010-12-10 Söker nån Som Kan göra En Fin Header ! :D #9 MedlemJapaner sa: Söker någon som kan lära denna unge man att använda versaler och gemener på rätt sätt. Klicka för att se resterande... +1
MedlemJapaner sa: Söker någon som kan lära denna unge man att använda versaler och gemener på rätt sätt. Klicka för att se resterande... +1