Söker rumskompisar i CHAMONIX från jan-ut säsong!

Jentaa

Ny medlem
Hej! är en glad och skidtokig 20 årig tjej från skellefteå som är grymt sugen på att göra en säsong nere i chamonix! Har åkt skidor hela mitt liv och gillar allt från offpist, storslalomsvängar, skogsåkning och hiking. störst,a fokuset är självklart på skidåkning men man vill ju utforska afterskin och om ekonomin inte håller så kan jag tänka mig att jobba också. bott ihop med 9 personer i norge så jag är van att bo med många och gillar när det är härliga människor runt mig. inte så kräsen på boende men det vore härligt att bo ihop med ett par sköna människor!

om någon är intresserad är det bara att skriva ett pm eller här i tråden så kan vi se vad vi kan få till!

Hej, Är knepigt nog från skellefte jag med. Jagar boende någonstans i alperna.
Har du plats? Maila mig på magnusrasmark(snabela)gmail

Här har ni en tjej som också är jätteintresserad av säsongsboende! Hör av dig om det fortfarande finns lediga platser :)

Tjeeena! Jag kan absolut vara intresserad, tycker det låter som en bra grundplan! Har du något boende eller resesällskap på gång? :)

Kolla Insted i Chamonix. Dom har ok boende centralt. Eller kolla på cham74.com... Kanske ses i vinter!

Snödjup

Tillbaka
Topp