Söker sambos till hus i Engelberg

mohlander

Ny medlem
Det råkar vara så att jag har kontakt med en person som kan hyra ut sitt hus i Engelberg i vinter och jag söker personer som brinner för att åka skidor (gärna i bottenlös puder).

Har ännu inte fått något pris på boenden utan det beror på hur många som känner sig sugna på att dela en helt fantastisk säsong i ett hus en km från stadskärnan. Har skiin till bostaden vid mycket snö annars är det gångavstånd till liften (vad jag har förstått).

Jag söker nu dig som hellre är pigg på dagen än kung i baren. Några glas då och då kommer självklart att förekomma! Min fokus kommer ligga på att åka så mycket skidor som möjligt för att kunna utvecklas som skidåkare, tänkte också försöka få mig ett jobb för att slippa komma hem med ett hål i plånboken. Är du en positiv och glad brud, brutta, tjej, kille, gosse eller karl som inte bestämt dig för vart du vill säsonga i vinter tycker jag du ska skicka ett PM till mig!

Det finns nu tre lediga platser kvar i huset 200kvm. Sugen på ett hus fyllt med sköna personer som älskar skidåkning, och vill bo ett flott hus med balkon, terass, utegrill, två olika kök och wifi för att kunna fresta de hemma tycker jag du ska höra av dig asap! (hyran landar runt 5000kr/månad)

Tillbaka
Topp