Söker skjuts Stockholm-Riksgränsen-Stockholm under NM.

Lele

Medlem
Söker skjuts Stockholm-Riksgränsen-Stockholm under NM.
Hejsan! Finns det någon som kommer åka till Riksgränsen från Stockholm den 10 eller 11 maj som har en plats över i bilen för en snowboardåkare?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp