Söker skönt folk att fixa boende med eller plats hos någon som har!

ChalleS

Ny medlem
Tjena!

Jag har fixat jobb på Holiday Club, det enda som stoppar mig för tillfället är att jag behöver ett boende under säsongen! :) Det vore riktigt kul att bo ihop med ett gäng andra säsongare om möjligt, men jag kan även tänka mig en mindre lägenhet så länge eller för hela säsongen! :)

Jag är en glad, ordningssam och schysst kille och fyller 20 nu i Oktober! Gillar att åka skidor, träna, gå ut på krogen och att chilla hemma med polarna!

Är sjukt taggad på att åka upp till Åre och träffa lite nytt folk! Är det några andra som söker boende så hör gärna av er, vi kanske kan hyra något tillsammans eller hänga när säsongen har startat :)

Vi hörs!
/ Charlie Sandberg

PS. Är rökfri, händig och har inga betalningsanmärkningar

Senast ändrad:
Tjena Charlie,

Är inne på exakt samma spår! Kommer att jobba på Dahlbom i vinter och söker nu boendet! Behöver helst bo centralt så jag kan ta mig hem från jobbet på natten på ett smidigt och billigt sätt. Om du hittar något som du vill dela får du gärna säga till :) Jag ska också hålla ögon och öron öppna!

Ha det gött!
/Sebastian

Trådar angående boende är heta just nu och säger som jag sagt till alla andra. Hittar man ingen man kan hyra sig in hos så är de i stortsätt utanför Åre som gäller mellanan Järpen - Duved eftersom de flesta lägenheter i byn är bostadsrätter och dom som inte är de är redan uthyrda i andra hand. Men de är bara att hålla koll på are.cc eller blocket för boende har man tur så kan man få centralt !

Sedan borde ju Dahlboom´s/Holiday Club kunna fixa fram något skulle jag tro så kolla med dom också.

Det stämmer bra Jonte, står man inte med på alla de här sidorna kanske man missar något boende. :) Man får vara snabb och kontakta folk om det dyker upp något, syrran fick tag på lägenhet med bra läge i början på December förra vintern så helt kört är det inte än :)

Senast ändrad:
jonte, Ingermar kan inte styra boende till alla anställda, det är ju verkligen skit många som jobbar på holiday samt stationen, det är bara ica som har eget, tänk på det att fixa boende till personal på holiday samt stationen liksom?

Tillbaka
Topp