Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FETT COOLT! KAN JAG FÅ LITE RED BULL STICKERS?!??!?!?!?!??!!?!??!?!NsP_snowfiend sa:Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.
Lycka till!
Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackorKakdeg sa:Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.
Lycka till!
och du är bara ca 2 1/2 år efter.. :POlle-Olsson-skidor sa:Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackorKakdeg sa:Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.
Lycka till!
Haha jag såg det efter jag skrev haha men han är största mytarn ändå hahaAlbinsohl sa:och du är bara ca 2 1/2 år efter.. :POlle-Olsson-skidor sa:Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackorKakdeg sa:Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.
Lycka till!
Men om han var 13 då är han 15/16 nu vilket betyder att puberteten är kommen och att hans omogna beteende kanske har löst sig med tiden.Olle-Olsson-skidor sa:Haha jag såg det efter jag skrev haha men han är största mytarn ändå hahaAlbinsohl sa:och du är bara ca 2 1/2 år efter.. :POlle-Olsson-skidor sa:Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackor
Ja hahaAlbinsohl sa:Men om han var 13 då är han 15/16 nu vilket betyder att puberteten är kommen och att hans omogna beteende kanske har löst sig med tiden.Olle-Olsson-skidor sa:Haha jag såg det efter jag skrev haha men han är största mytarn ändå hahaAlbinsohl sa:och du är bara ca 2 1/2 år efter.. :P