söker sponsor

W-winden

Medlem
söker sponsor
tjenare !

jag är 13 år och sätter typ 360 o 540 o några grabs till det . Men jag undrar om man kan bli sponsrad ??
ge gärna några tips på hemsidor elr företag :)

söker sponsor
Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.

Lycka till!

söker sponsor
tävla mycket med bra resultat, gör en promo video och skicka in till dom du vill ha spons av och se om dom nappar

söker sponsor
NsP_snowfiend sa:
Klart man kan bli sponsrad! Jag är sponsrad av Oakley, Red Bull, Salomon och Full Tilt. Och du verkar nästan bättre än mig, så klart du kan bli sponsrad, skicka mail till olika företag bara.

Lycka till!
FETT COOLT! KAN JAG FÅ LITE RED BULL STICKERS?!??!?!?!?!??!!?!??!?!

söker sponsor
Finns ju faktiskt redan en tråd om detta där det står väldigt utförligt vilka trick man måste kunna för att bli sponsrad av olika företag om jag inte minns fel. Leta runt på forumet så ska du säkert hitta en utförlig lista på trick du måste lära dig för att bli sponsrad av t.ex. oakley, armada, salomon osv...

söker sponsor
Kakdeg sa:

Lycka till!
Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackor

söker sponsor
Olle-Olsson-skidor sa:
Kakdeg sa:

Lycka till!
Du är inte sponsrad utav redbull oakley full tilt och salomon. Möjligtvis Norrbottens knäckemackor
och du är bara ca 2 1/2 år efter.. :P

söker sponsor
Albinsohl sa:
Olle-Olsson-skidor sa:
Kakdeg sa:

Lycka till!
Haha jag såg det efter jag skrev haha men han är största mytarn ändå haha

söker sponsor
Olle-Olsson-skidor sa:
Albinsohl sa:
Olle-Olsson-skidor sa:
Haha jag såg det efter jag skrev haha men han är största mytarn ändå haha
Men om han var 13 då är han 15/16 nu vilket betyder att puberteten är kommen och att hans omogna beteende kanske har löst sig med tiden.

Tillbaka
Topp