Söker tips på skiduthyrningsställen i Champoluc

Söker tips på skiduthyrningsställen i Champoluc
Hepp!

Skall till Champoluc v10.
Vi letar nu efter ställe att hyra Telemarksutrustning på.
Så ni som varit där , berätta gärna om var ni hyrde utrustning och vad ni fick .
Eller har alla här inne egen utrustning?
Gärna länk till hemsida eller mail, då min italienska inte riktigt gör sig på telefon.

Arrivederci
Kristoffer
 
Söker tips på skiduthyrningsställen i Champoluc
Jo det finns flera skidbutiker/uthyrningar bredvid liften. Och i minst två av dem jobbar denna säsong iaf flera svenskar så det går ju lätta att fråga dem. På "TAKO" jobbar minst tre svenskar och han som äger stället pratar bra engelska men om de har telemarksgrejor vet jag inte men du kan ju alltid mejla o fråga (på engelska) Ivan som äger stället på: ski@tako.it
Han var väldigt hjälpsam när vi var där i jan iaf. hoppas detta kan hjälpa lite iaf
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp