Söker trevligt folk och stuga över nyår

Harqen

Ny medlem
Hej allesammans!
Nu går vi snart mot nytt år och, förhoppningsvis, bättre väder i form av kyla och snöfall. Hur som, sitter här med sambon och smular på själva nyåret. Vi ser nu att vi är lediga under nyårsveckan och vill upp bland bergen och snön!
Så, tänkte kolla om det är någon som sitter på två lediga platser i en stuga någonstans i Svenska eller Norska fjällen under den veckan (vecka 53) och vill ha lite sällskap? Vi är två bergsvana personer, båda 26 år. Väldigt lättsamma och glada om man nu ska försöka sälja in sig själv. Jag kör på snowboard och min sambo Simona på skidor. Siktar på mestadels touring under resan, skall köra jungfrufärd på min splitboard så om sådant intresse delas är det ju ännu roligare!
Självklart betalar vi vår del av boendet om nu intresse finns!

I alla fall, om detta låter som något för dig/er så tveka inte! Vi finns i Stockholm fram tills dess om ni vill ses på en fika/öl/annat för att känna av lite först.

Hörs!
/Erik och Simona

Tja,
Lite sent ute kanske men vi har ett rum i stugan ledigt under vecka 53 i Björnrike, Vemdalen om det skulle vara intressant.

Om det är intressant, skicka pm eller så kan du nå mig på det här numret: 0705831589
// Jakub och Sofie

Snödjup

Tillbaka
Topp