Sökes! Jibbers till event i stockholms innerstad!

atomiccross

Ny medlem
Tjena allesammans!

Jag heter Karl och har ett förflutet inom alpin störtlopp- och skicrossåkning. Jag lade skidorna på hyllan för att börja plugga för två år sedan, vilket leder mig fram till där jag är idag.

Jag kommer tillsammans med 6 andra personer anordna en skidpub med afterskitema i en lokal på sveavägen. Vi har bestämt att årets skidpub ska krossa tidigare års med hästlängder och tänkte därför ha några balla events både inne och utanför, där kön kommer hållas. Puben tar in 300 pers och över det dubbla brukar vara anmälda.

Som jag nämnde är vi ute efter lite balla happenings utanför puben som karaktäriserar skidåkning. Vi kommer köra dit jäkligt mycket snö och bygga upp en liten "backe" inför en kortare rail. Det är här ni duktiga jibbers i stockholmsområdet kommer in!
Är det någon som skulle vara intresserad av att komma dit och raila lite under 2-3 tim på kvällen? Vill ni få tillfälle att värma lite för säsongen, kanske köra lite fotosessions och få en bred publikskara studenter är detta som upplagt för er! Allt är under planering men förmodligen kommer det finnas både musikanläggning med DJ och tv-skärm därute. Datumet är den 26e november och det kommer garanterat bli en spårad kväll! Givetvis kommer allting som ni behöver finnas på plats.

Om intresse finns så skicka ett PM, eller maila till mig på: kwirenfelt2000@yahoo.se

Tack för er uppmärksamhet och jag vill önska er en grym vinter!

//Karl W

Självklart kommer man vara där, jag kommer dock vara på tok för full för att ens kunna få på mig ett par pjäxor!

Pr0z sa:
Vilka tider, bara rail eller kommer det finnas hopp med?
tiderna kommer vara mellan 22-00 eller eventuellt till 01.00 och det finns ett 4 m långt räcke, runt med diameter 6-7 cm, höjd 3-4 dm upp, funkar det?

EDIT: Kommer snart lägga upp en bild på området där ni gärna får vara med själva och utvärdera utformningen av sessionen.
Håll tillgodo!

Senast ändrad:
Tja Grabbar!

Här kommer två picts på stället och "railen", bedöm själva hur det skulle funka. Tanken är att vi ska forsla dit snö (om det ens behövs, snödea ju faktiskt en hel del idag;P ) och bygga en liten backe 15 meter upp till vänster om railen. Kom gärna med förslag och önskemål själva, det är ni som ska åka!
Inträdeskön kommer vara från höger till dörren som det finns en liten röd brandskylt på. Redbull kommer som det ser ut nu stå på högra sidan bredvid kön.

Ska se till till att hojjarna är borta för att underlätta lite..

VIKTIGT
För de som är sugna redan nu och vet att de kan delta Fredagen den 26e november, skicka ett PM så går vi igenom lite saker.

Ha det gott sålänge !
//K

Senast ändrad:
atomiccross sa:
Tja Grabbar!

Här kommer två picts på stället och "railen", bedöm själva hur det skulle funka. Tanken är att vi ska forsla dit snö (om det ens behövs, snödea ju faktiskt en hel del idag;P ) och bygga en liten backe 15 meter upp till vänster om railen. Kom gärna med förslag och önskemål själva, det är ni som ska åka!
Inträdeskön kommer vara från höger till dörren som det finns en liten röd brandskylt på. Redbull kommer som det ser ut nu stå på högra sidan bredvid kön.

Ska se till till att hojjarna är borta för att underlätta lite..

VIKTIGT
För de som är sugna redan nu och vet att de kan delta Fredagen den 26e november, skicka ett PM så går vi igenom lite saker.

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/964235e6aaf097669647127d8413a61a.jpg[/url]

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/c2eed27eed0ee130f90eb0bab35cb1d5.jpg[/url]

Ha det gott sålänge !
//K
Nej fy fan vad soft, precis utanför min skola, jag undrar bara om stolpen inte är lite ivägen?
Men jag kommer troligtvis!

Tillbaka
Topp