Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr

whuecrew

Ny medlem
Är fyra 19:åriga Stockholmare som har fått ett hus för 6 pers. i centrala Verbier, 3 min från lift. 40 sek till lokala pub. Skidor till lift från hus, samt skidor till hus från backe om vädret tillåter. Bott i samma hus i tre veckor tidigare, då min bror säsongade där. Vet därför att huset ligger riktigt bra till, samt att det är stort och mysigt.

Boendepris ca; 5000 CHF/pers. 1 DEC. - 30. APR.

Letar två duktiga och seriösa åkare med erfarenhet och partyhumör. Lavinutrustning är ett stort plus.

Är ni två sköna, duktiga personer med lagom ålder, skriv - Så ser vi vad vi kan komma fram till...

MVH
Verbiergang

Hej! låter grymt. Är två killar som är intresserade. vi är också 19 och åker både bräda och skidor. hör gärna av dig så vi kan snacka om hur det ligger till och så.

// Niklas
klomer@msn.com

Tjaa!

Detta låter ju jävligt intressant faktiskt! Gjorde en säsong förra året i verbier, bodde då på Alba. Alba i all ära, men det vore ju skönt att byta upp sig lite! Har lavinutristning och ett helt ok personligt-bästa på öl på puben.. Är 21 från stockholm

Tja! låter riktigt bra, jag åker ner redan imorgon för att söka jobb osv, har boende nu fram tills början av december. har varit i verbier 8 gånger förut så känner till verbier mkt bra och har även bra kontakter där. Jag är också 19 år och kommer från sthlm! Hör gärna av er till f_hamberg@hotmail.com
jag åker ner imorgon för att stanna så om ni vill ha hjälp med att kolla upp något så är de bara säga till.

// Fabbe

Tjena låter grymmt. Är 20 år främst friåkare men blygar inte på lite park då o då heller. har självklart utrustning. Har bil ner också om någon behöver skjus. söker förövrigt duktiga friåkare att åka med.

Tja!
Jag har precis fått ett jobb men är fortfarande i behov av boende. Det ni verkar ha fixat låter ju sjukt grymt! Om det finns någon chans att man kan få ta en av dom platserna så hade jag varit riktigt tacksam. Jag är 20 år och erfaren. Åker både bräda och skidor. Finns det någon chans att man kan få plats så hör av er!

Mina två polare som jag åker ner med har fått boende genom sina jobb så det är därför jag är ensam för tillfället.

Niklas
0709981980
niklaseohlsson@gmail.com

Tjena!

Vi är två killar, 20 och 25 år, skidor och snowboard, som stämmer väl in på er beskrivning. Grymt åksugna och seriösa både på berget och krogen haha! Isac vill åka ner 1 dec men jag kan komma ner först 3 januari. Kan dock tänka mig att betala en månad "extra" när jag inte är där.. Har transciever och all utrustning. Hör av er!

Tänkte åka bil ner så möjlighet till samåkning finns ju i viss mån..

Finns det bild på boendet?

johansentomas@hotmail.com

Hej!

Jag är en 25-årig tjej från sthlm som tänkte åka ner under ca tre veckor i december.
Det finns inte någon plats över i ert boende då?

/Hanna

tjena låter grymt najs...e sjukt sugen har längtat efter skidsäsongen ända sen ja kom tillbaka från förra turen... är en skön kille på 20 från göteborg, gör lumpen för tillfället men slutar i dec, hade tänkt dra ner i början av jan tom slutet av mars, kanske början av april.

Jag är en seriös åkare som söker offpist, festhumöret är alltid på topp,framför allt lätt att ha å göra me, tycker ni att ja e rätt person att ha me kan ni kontakta mej t_wesslau@hotmail.com
//wess

Senast ändrad:
Kul med visat intresse! Just nu är det mycket som är oklart, och ber därför er intresserade att hålla ut några dagar till, då mer information om läget kommer!

MVH

Vi letar fortfarande efter er roliga människor, då en av oss inte längre kunde följa med!

MVH

Tillbaka
Topp