Sökes: 2 killar till lägenhet i verbier

krilleee

Ny medlem
Tjena, har fått fatt i en lägenhet i verbier. 80 kvadrat 6 pers. Hitintills är det 3 tjejer och jag, vill gärna ha någon kille till så jag inte blir ensam kille bland massa tjejer(mindre kul). Jag åker bräda, resten skidor. Priset ligger på ca:25000 kr per pers/säsong. Skriv ett mail eller ett FR-mail om ni är intresserade!
MVH Kristofer

Senast ändrad:
Hej, försökte få kontakt med dig via mail men försöker här också då.

Vi är 2 st Killar båda 19 år gamla som kommer att sluta jobba 19dec, sedan är vi fullt redo att åka ner till Alperna och stanna så länge som det passar oss och hurvida allting löser sig där nere.

Vore kul om du hörde av dig

/Arvid

Hej

Jag är på jakt efter bostad i Verbier och skulle gärna dela med er!
Jag är en kille på 19 år och förmodligen så blir det en kille till, klart taggade för en säsong:)

Vore kanon om det fanns plats!

// Adam Risberg

Vi är två killar från göteborg som är 19
vi letar också boende och de hade nog vart gött o slå ihop oss, o göra så många månader vi känner för, hör av er om info
ha de gött

Hallo, Nu behöver vi bara en till i våran lägenhet. Helst en kille. Om någon är intresserad så skicka ett mail till mig eller ring mig på 0765777867

hallå där,
ska till V i slutet av november för att göra min 4: säsong och om boendet är bra är jag beredd att betala in hyran på studs.
Om plats & intresse finns kvar så ta gärna kontakt.
U

Tjena . Vi är 2 killar på 21 år som letar boende i Verbier. Vi tänkte åka ner i början av Januari. Kommer stanna så länge vi kan. Hör av dig om detta låter intressant.

MVH Liam

Tillbaka
Topp