Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Sökes: Åre -> Stockholm eller Gbg imorgon 14/3?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schneebrett" data-source="post: 1086106" data-attributes="member: 152610"><p>Lyckats dra på mig en handledsfraktur idag, hurra! Skulle egentligen åka tåg hem till Gbg via Stockholm imorgon, men det känns ju lagom smidigt med board bag och övrig packning. Så jag kollar om någon kör bil och ev har plats. Jag kan lämna grejer i Stockholm, så resan därifrån den 15e känns rätt lugn. </p><p></p><p>I övrigt om någon skulle råka ta samma tåg (15:48) mot Sthlm imorgon och kunde tänka sig att ge mig ett handtag vore det också riktigt grymt!</p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schneebrett, post: 1086106, member: 152610"] Lyckats dra på mig en handledsfraktur idag, hurra! Skulle egentligen åka tåg hem till Gbg via Stockholm imorgon, men det känns ju lagom smidigt med board bag och övrig packning. Så jag kollar om någon kör bil och ev har plats. Jag kan lämna grejer i Stockholm, så resan därifrån den 15e känns rätt lugn. I övrigt om någon skulle råka ta samma tåg (15:48) mot Sthlm imorgon och kunde tänka sig att ge mig ett handtag vore det också riktigt grymt! /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Sökes: Åre -> Stockholm eller Gbg imorgon 14/3?
Tillbaka
Topp