Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Sökes Bilplats : St Anton - Sverige - 3,4,5 mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattish0" data-source="post: 945411" data-attributes="member: 126918"><p>Tjena! </p><p></p><p>Vi är 2 skidlärare som just nu planerar att bege oss hem i början av mars, gärna 3e eller 4e. Om det finns möjlighet till samåkning av något slag hade detta varit super! Även om det bara är en bit på vägen. </p><p></p><p>Vi är lätta att snacka med, och inga enstöringar. </p><p></p><p>Hör gärna av er om möjligheten finns!</p><p></p><p>MVH</p><p>Martin och Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattish0, post: 945411, member: 126918"] Tjena! Vi är 2 skidlärare som just nu planerar att bege oss hem i början av mars, gärna 3e eller 4e. Om det finns möjlighet till samåkning av något slag hade detta varit super! Även om det bara är en bit på vägen. Vi är lätta att snacka med, och inga enstöringar. Hör gärna av er om möjligheten finns! MVH Martin och Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Sökes Bilplats : St Anton - Sverige - 3,4,5 mars
Tillbaka
Topp