Sökes: boende för 2 - Engelberg 11/12

ThomOhlin

Ny medlem
Tje!

Vi är två killar på 23 samt 22 år som kommer dra till engelberg säsongen 11/12, vi söker billigt boende; anything really. Kommer antagligen att åka bil ner så det kan ev bli någon form av samåkning!

PM:a eller svara här!

Hej!

Vi är två tjejer som också ska ner till Engelberg säsongen 11/12, och vi letar också boende. Verkar vara ganska svårt att hitta någon form av lägenhet dock... Om ni hittar någonting stort nog så skulle vi vara intresserade av att dela om ni känner att det skulle funka!

Hej!

Jag har ett boende som kan vara att se som en nödlösning för er. Vi är 3 st som skrivit på för en lägenhet för 4 så det finns en plats ledig i dagsläget.

MVH

Hej!

Jag har också tänkt dra till Alperna och göra en säsong i vinter. Har länge varit inne på franska alperna men har nu börjat kika runt på andra möjligheter också. Har precis kommit hem från en sommarsäsong så min tanke är att dra neråt i början på januari. Är ni intresserade av att hyra ut den fjärde platsen i lägenheten från januari eller vill ni helst ha någon tidigare?

Amanda

Jag och två till drar ner imorgon, siktar på att stanna hela säsongen. Vi har boende fixat men hojtar till här i tråden om vi hör om nåt finns ledigt. Brukar vara lättare att få reda på sånt på plats så att säga.

Peace
/martin

Tillbaka
Topp