Sökes extremsportare för att filmas med 150 000kronors filmhelikopter

Kapetown

Ny medlem
Yo!
Jag heter Kasper och jobbar som Helikopterfilmare och har gjort det de senaste två åren. Har nyligen investerar stora pengar i en fet Helikopter som kan filma både 4K upplösning och i slowmotion!

Nu till frågan, jag är fett trött på att filma standard event osv då jag själv är extremsportare. Är det någon som har nått fett projekt som de känner att helikopterfilming skulle va passande? utövar du nån fet sport som skulle kunna se cool ut från himlen?

skicka då ett mail till Info@KBproductions.se eller PM till mig och berätta om din ide så kommer jag och filmar det :) ni får alltså en tjänst för 15 000kr mot lite material till min showreel.

Har tidigare filmat med Rackartygarna, Breddas, Nitro circus, Porsche, Audi, Way out west, Gothia cup

Kommer inte ta något betalt utan vill bara kunna använda det i framtida showreels eller reklam, ni får göra vad ni vill med materialet!

Kolla min senaste showreel från första veckan med det nya monstret

www.KBproductions.se

Vi hörs :cool:

Senast ändrad:
Nu håller inte jag på med någon cool extremsport förutom den lilla skidåkning jag håller på med men tror att klippdykning skulle kunna vara riktigt coolt att filma, möjligtvis forspaddling.
Lycka till och hoppas du hittar nåt häftigt att filma.

Se till att lägga upp den är på Freeride så alla får se :)

Helikopterfilmare ska inte särskrivas. Har inte kollat på din hemsida, men om du vill verka ordentligt proffsig så måste du sluta särskriva.

edit: Fin hemsida, ser bra ut!

Hur hög FPS kan ni filma 4K med?

Senast ändrad:
Duffis sa:
Nu håller inte jag på med någon cool extremsport förutom den lilla skidåkning jag håller på med men tror att klippdykning skulle kunna vara riktigt coolt att filma, möjligtvis forspaddling.
Lycka till och hoppas du hittar nåt häftigt att filma.

Se till att lägga upp den är på Freeride så alla får se :)
Tjena!
Jag tror verkligen att klippdyking och speciellt forspaddling skulle va riktigt coolt och filma med helikopter! jag postar här så fort jag fått tag i lite fett material :)

Tillbaka
Topp