sökes: sängplats i Val Thorens

malina

Ny medlem
Hej alla,
go gla och lättsam 21årig skidåkartjej söker sovaplats i Val Thorens under säsongen. gärna med start ca 1 jan och till 1 maj. Social, lätt att bo med och van att bo trångt. gjort en säsong i Chamonix tidigare. Inga större krav på lägenhetstandard utan mest bara en sovplats. Ta chansen att sänka hyran på ditt/ert boende om ni har ett par kvadrat över : )

maila mig gärna :malin.j.hansson@hotmail.com

/Malin

Jag är också intresserad av en plats att sova på och några sköna personer att hänga med(känner iofs en tjejkompis på plats, men är ju alltid soft att bo med trevliga personer, såklart).
Kommer åka ner till Val Thorens runt årsskiftet och ska stanna hela säsongen.

Är 21 år gammal och åker snowboard sen unga år. Dricker måttligt, röker inte. Kan nog kalla mig för avslappnat ordningsam när det kommer till hushållssysslor och olika åtaganden.

Annars gillar jag att diskutera livets mysterier, läsa böcker, fotografera, leva(med allt vad det innebär), osv.
Har jobbat för Greenpeace under rätt lång tid och har som snål hippie kunnat spara undan en hel del pengar, så jag har ingen panik att få jobb eller att ha råd med att betala hyran.

Vill du bo med en trevlig och intressant individ som planerar att ägna vintern åt skrivande, filmande och inte minst snowboardåkande, så får du gärna kontakta mig. Jag svarar mer än gärna på frågor. :)

/Håkan

Tillbaka
Topp