Sökes; Säsongare st.anton

Nosskire

Medlem
Som åker dit för att åka skidor/snowboard. Vill bo med folk som inte bangar på att gå upp halv 7 bara för att vara 10 minuter före vid första puderåket i stuben ! !

Ska försöka styra en lägenhet, räkna med 4500 pix månaden, Hyffsat centralt men lite svårt att få en bra lgh innom 3-4 min så det blir nog 10 min ifrån centrum.

Skriv era namn samt telefonnummer här om ni är intresserade, kommer dock inte ha internet nu i 1.5 vecka men sen ska jag ta tag i det. Jag SKA göra en säsong någonstans och varför inte tillbaka till st.anton där det finns puder och skönt folk?

Edit: Inget ont om mina förr roomies för ni var grymma !

Senast ändrad:
Hmm... Trodde det skulle vara ett dussin som skulle haka på att få ett boende fixat ^^
Aja, ni har någon vecka på er, kommer leka nere på haga park med vindsurfing..

Tjena! Jag är intresserad, men jag tänkte jobba om jag sticker dit. .. Ska du bara åka eller jobba också?
20 år och bor förnärvarande i oslo..

Anton Ljunghusen
thugz_croc@hotmail.com mail/msn
+4795007428

Senast ändrad:
Iår blir det nog att jobba..

Oslo :O trevligt ställe, Var där förra hösten och jobbade ihop min säsong :)

Har inte en golvyta ledig för mig:D ?

Som sagt, jag sticker iväg om 6 timmar och kommer vara borta tills 1 aug men sen så ska jag fixa boendet snabbare än någon hinner säga "sås!".

Tjena Tjena!
Jag e väldigt sugen att haka på ner till st anton i vinter, för att åka riktigt mkt skidor och utvecklas samt att jobba lite grann så man överlever :P
hör av dg när du kommit hem!
tjena! /Björne

0708749636
msn: Bjoern86@hotmail.com

Det er jo et tilbud man ikke kan si nei til. Jeg er gjerne med på å dele leilighet. Eller er nordmenn uaktuelt?? Uansett. +4798044516 Kristoffer

tjena...
är oxå intresserad av att säsonga i St Anton...´
Är från motala men bor för tillfället i oslo för o tjäna ihop min säsong
i vinter,räknar dock med att jobba lite där oxå!!
hör av dig så fort du kan!!
befinner mig i sverige nu på semester så hör av dig på
073.-7026776
eller mejl
sophie_friberg@hotmail.com

ciao

Jag och minst en polare är också intresserade som fääään.
Jobbar just nu ashuuulet av mig för att ha råd att dra ner eller upp någonstans och åka bräda.
men jag kommer nog jobba lite vid sidan också för jag tror inte jag kommer tjäna så myclket att jag klarar mig helt utan jobb.(för jag e kassa på att hålla i stålar.)

men jag är på och polaren oxå.

duger man så hör av dig gullet;)

Hej, jag e seriöst intresserad...om det fortfarande finns sängplatser lediga?! Hör gärna av dig på 070 760 46 58, eller weztling@hotmail.com
mvh /Kerstin

Ja, makkan här är klar då han av någon anledning bor i samma by.. å jobbar på mitt jobb, å har känt han sen jag var för liten. Så ni rackare som ska bo med oss å kommer få det såååå skoj :D

haha, ska ringa om boendet imorgon så alla vet att jag fortfarande är seriös :D

Tjena tjena!! Jag vill jätte gärna säsonga i vinter har funderat på åre också. Men det här låter kalas det med :) Jag kommer åka ner för att jobba också! adda mig : mira___88@hotmail.com

Hepp...

vem f*n snodde mitt boende :D ? House Burger ? sååå tidigt ju...

aja, jobbar på ett nytt boende folks! Ringer för fullt.
Har några i Pettneo men det är såå långt borta :/...

absolut intresserad. jag & en tjejpolare ska säsonga, anton är ett av ställena vi (eller rättare sagt jag) tittar på. blir vår första säsong, har själv dock åkt hela livet istort sätt.

0733811929
msn: c.svensson.87@hotmail.com

hör av dig

jag är väldigt intresserad! älskar att åka snowboard och söker nu någon eller några som vill dela lägenhet i St. Anton, har varit där varje år, med familjen dock, så nu blir det till att åka dit på egen hand:) hör av dig!

msn: to_ve@hotmail.com

Tillbaka
Topp