Søkes: skibums att dela boende med!

AnnaHallengren

Ny medlem
hallå ja!

Jag letar efter nice folk att dela boende med I alperna/U.S/kanada med, beroende på hur pass mycket cash jag lyckas spara ihopa..
Jag kan tyværr bara køra en minisæsong, dec-mars så jag ær øppen før førslag:) Har tidigare sæsongat I Chamonix och Folgefonna och ær nu sjuuuukt sugen på att gøra det en gang till.
Jag ær 25 år så jag bor gærna med några som ær iallafall liiite ældre æn 18, killar/tjejer spelar ingen roll! Fødd och uppvuxen i Lund men bor nu i Uppsala. Ær positiv och very easy going, helt enkelt alla ææælskar mig ;)
Så finns det någon som ær på ungefær samma tankar som jag så vore det helt underbart!

Maila mig annamaria.hallengren@gmail.com eller facebooka mig på anna-maria hallengren

Hej Maria!

Vi har en ska hyra en ganska stor lägenhet i Chamonix som fylls upp ordentligt först i slutet av januari. Så om du vill kanske du kan bo med oss (John och Gustav) första månaden i alla fall. Lägenheten ligger precis så centralt du kan komma. Jag hängde mycket där i den förra säsongen så jag vet att den är riktigt fräsch.

Mejla om du är intresserad!!
johnfrandberg92@gmail.com

// John

Tillbaka
Topp