Sökfunktion?

Kimono

Ny medlem
Sökfunktion?
Jag skulle gärna ha en sökfunktion på forumet(eller hela sidan) för att enkelt följa diskussioner eller olika personers inlägg. Uppdelningen på forumet är bra och det är ganska lätt att hitta - men en sökfunktion skulle vara grymt! Nå"n som håller med?
Måste säga att sidan annars är riktigt bra!

Sökfunktion?
ja håller med dig... men sen skulle jag gärna också att man kunde följa upp dem inläggen som man varit aktiv i... Tex från "min sida"... d e min åsikt...

Sökfunktion?
skulle int va så dumt med sökfunktion. men d skulle oxå va bra om man kunde "bokmärka" med länkar till d inlägg som man vill kolla upp lite då då. kanske skulle d gå att lägga till d som en funktion på ens communitysida.

Sökfunktion?
ja, d var d ja med menade.. direktlänkar till d inlägg som man skrivit i tidigare lr om man vill välja andra intressanta inlägg.. Helt klart en bra grej!!

Sökfunktion?
skulle kanske vara en bra ide att fixa en ikon till, bredvid "min gästbok" och "mina mail", där man kan se vilka diskussioner man deltagit i som fått nya svar. sen skulle man kunna välja om man d e s s u t o m vill ha mail när man får svar. som det är nu kan det bli lite klumigt i maillådan. hade 27 mail som alla sa "någon har svarat på ditt inlägg" eller vad det nu brukar stå, när jag kom hem från en helg i björnrike...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp